Telefoon Rotterdam: 010 - 414 68 44 Telefoon Hoogeveen: 0528 - 745 741

Administratief Medewerker (M/V)

Locatie: Heinenoord
Aantal uren: 32 - 40 uur per week
Startdatum: Per direct of in overleg


OVER F&L POWERRENTAL


F&L Powerrental is een snelgroeiend familiebedrijf in Stroom-, Water, Warmte, en Lichtvoorzieningen in Evenementen en bouw. Het bedrijf is de afgelopen jaren gespecialiseerd in groene, duurzame voorzieningen. We doen dit met inmiddels meer dan 40 vaste collega’s en met een aantal vaste ZZP-ers. Het belang van de klant staat voorop, meedenken in oplossingen en besparingen. F&L staat voor hoge kwaliteit, het nakomen van afspraken en voor het meedenken met de klant. Er wordt altijd gezocht naar oplossingen die voor zowel de klant als voor F&L voordelig en duurzaam zijn. We vinden het belangrijk dat medewerkers lekker in hun vel zitten en we hebben dan ook een cultuur waarin we iedereen die gemotiveerd is om te werken, de ruimte geven ons team te komen versterken.

Je Werkzaamheden

Ben jij een multitasker die goed kan organiseren en administreren? En heb jij affiniteit met Financiën, HR of facilitaire zaken? Kom dan werken in het team Office Support. Door de veelzijdigheid van deze functie is de administratief medewerker een echte spin in het administratieve web. Je kan worden ingezet voor tal taken van voor de afdeling Financiën, HR of facilitaire zaken. De afdeling Office Support bestaat momenteel uit 2 administratieve medewerkers en een interim HR adviseur. We doen de support voor 2 bedrijven, zowel F&L Powerrental als TWT. Afhankelijk van wat je leuk vindt, zullen we de werkzaamheden binnen het team verdelen. We zijn flink aan het groeien, dus er zijn voldoende mogelijkheden om je te ontwikkelen binnen een richting die jij leuk vindt. Je werkzaamheden kunnen o.a. bestaan uit:

Je werkzaamheden:

  • Debiteuren- en crediteurenadministratie Exact.
  • Het doen van ziek- en herstelmeldingen
  • Het opmaken van arbeidscontracten en brieven voor medewerkers
  • Verwerken van personeelsmutaties in het personeelsinformatiesysteem Numbers en contact met de salarisadministratie
  • Verzamelen, documenteren en archiveren van (wettelijk) benodigde documenten
  • Het doen van aanmeldingen bij verzekeringen en controleren van facturen van verzekeringen en pensioen
  • Wagenparkbeheer


  • Wat vragen wij?

    • Afgeronde MBO opleiding
    • Goede kennis van MS Office
    • Accuraat kunnen werken
    • Woonachtig in omgeving Heinenoord
    • Goed kunnen samenwerken met collega’s.

    Wie ben jij?


    • Een vriendelijke collega, die zegt: dat pak ik op, komt voor elkaar
    • Je wordt blij van de puntjes op de I
    • Je voelt je thuis in een familiaire werkomgeving en groeit graag mee met de organisatie

    Wat bieden wij?


    • Je wordt onderdeel van 1 grote familie, waar iedereen klaar staat voor elkaar en waar problemen gezamenlijk opgelost worden
    • Je krijgt ruimte om te groeien binnen je functie of afdeling met de opleidingen die hierbij horen
    • Een salaris tussen E 2500 – E 3700,- , 25 vrije dagen, en natuurlijk een pensioenregeling.
    • Eens per jaar een familiefeestje en andere teamuitjes, een gezellig koffiemomentje met je collega’s in de ochtend
    • Last but not least. Tijdens de lunch op vrijdagmiddag verzorgt de directeur eigenhandig de broodjes kroket (als je daar niet van houdt, mag je ook je eigen lunch meenemen..)

    Lijkt het je leuk om je aan te sluiten bij ons team? Solliciteer dan door een berichtje te sturen naar werken@powerrental.nl of door te bellen of appen met Rowena, (06-41388366) onze Senior Office Support Medewerker. Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

    Over Ons